1947 -1970
Stoom-zeilschip ‘ss ARIADNE – I’
|
Werf: W. Pile & Co. Sunderland – 199 Tewaterlating: 17 augustus 1870 Lxbxhxd: 70,32×9,42×7,16×4,14 Gewicht: 1.277 Brt ton Aantal masten: Twee Machine: Compound stoommachine 2 cil. 575 ipk Snelheid: 9 knopen (zeemijl/uur) Reizen naar: Hoofdzakelijk Nederlands Indië Verkocht/gesloopt/anders: 1918, bij Sicilië getorpedeerd door U-boot en gezonken. |
Stoom-zeilschip ‘ss FOP SMIT’
|
Werf: Tewaterlating: Lxbxhxd: Gewicht: Brt ton Aantal masten: Twee Machine: stoommachine 2 cil. ipk Snelheid: knopen (zeemijl/uur) Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss SPARTAN’
|
Werf: Tewaterlating: Lxbxhxd: Gewicht: Brt ton Aantal masten: Twee Machine: stoommachine 2 cil. ipk Snelheid: knopen (zeemijl/uur) Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss GRONINGEN’
|
Werf: Tewaterlating: Lxbxhxd: Gewicht: Brt ton Aantal masten: Twee Machine: stoommachine 2 cil. ipk Snelheid: knopen (zeemijl/uur) Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom- zeilschip ‘ss FRIESLAND’
|
Werf: Tewaterlating: Lxbxhxd: Gewicht: Brt ton Aantal masten: Twee Machine: stoommachine 2 cil. ipk Snelheid: knopen (zeemijl/uur) Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-Zeilschip ‘ss SENIOR’
|
Werf: Tewaterlating: Lxbxhxd: Gewicht: Brt ton Aantal masten: Twee Machine: stoommachine 2 cil. ipk Snelheid: knopen (zeemijl/uur) Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-Zeilschip ‘ss OVERIJSSEL’
|
Werf: Tewaterlating: Lxbxhxd: Gewicht: Brt ton Aantal masten: Twee Machine: stoommachine 2 cil. ipk Snelheid: knopen (zeemijl/uur) Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders:
|
Stoom-zeilschip ‘ss ARIADNE – II’
|
Werf: Tewaterlating: Lxbxhxd: Gewicht: Brt ton Aantal masten: Twee Machine: stoommachine 2 cil. ipk Snelheid: knopen (zeemijl/uur) Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss LIMBURG – I’
|
Werf: Tewaterlating: Lxbxhxd: Gewicht: Brt ton Aantal masten: Twee Machine: stoommachine 2 cil. ipk Snelheid: knopen (zeemijl/uur) Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss NOORD-HOLLAND’
|
Werf: Tewaterlating: Lxbxhxd: Gewicht: Brt ton Aantal masten: Twee Machine: stoommachine 2 cil. ipk Snelheid: knopen (zeemijl/uur) Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss ZEELAND – I’
………………………………………………………………………………………. |
Werf: Tewaterlating: Lxbxhxd: Gewicht: Brt ton Aantal masten: Twee Machine: stoommachine 2 cil. ipk Snelheid: knopen (zeemijl/uur) Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: …………………………………………………………………………. |
Stoom-zeilschip ‘ss NOORD-BRABAND’
|
Werf: Tewaterlating: Last: Gewicht: Aantal masten: Drie Tuigage: Tuigage: twee dwars-getuigd, een schoener-getuigd Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss DOELWIJK – I’
|
Werf: Tewaterlating: Last: Gewicht: Aantal masten: Tuigage: Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss SPARTAN – II’
|
Werf: Tewaterlating: Last: Gewicht: Aantal masten: Tuigage: Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss AFRIKAAN’
|
Werf: Tewaterlating: Last: Gewicht: Aantal masten: Tuigage: Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders:
|
Stoom-zeilschip ‘ss JAVAAN’
|
Werf: Tewaterlating: Last: Gewicht: Aantal masten: Tuigage: Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss INDIAAN’
|
Werf: Tewaterlating: Last: Gewicht: Aantal masten: Tuigage: Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss ARIADNE – II’
|
Werf: Tewaterlating: Last: Gewicht: Aantal masten: Tuigage: Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss JOMINA’
|
Werf: Tewaterlating: Last: Gewicht: Aantal masten: Tuigage: Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss ANDANIA’
|
Werf: Tewaterlating: Last: Gewicht: Aantal masten: Tuigage: Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss ARIADNE – III’
|
Werf: Tewaterlating: Last: Gewicht: Aantal masten: Tuigage: Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: |
Stoom-zeilschip ‘ss WALCHEREN – I’
………………………………………………………………………………………. |
Werf: Tewaterlating: Last: Gewicht: Aantal masten: Tuigage: Reizen naar: Verkocht/gesloopt/anders: …………………………………………………………………………. |